Державна податкова інспекція 2020 рік

від 23.03.2020

Важлива інформація для платників!

У зв’язку з введенням на Дніпропетровщині canlı casino adıyaman tütünü eryaman escort canlı casino canlı bahis canlı bahis mersin escort надзвичайної ситуації Головне управління ДПС у Дніпропетровській області звертається до платників з проханням не відвідувати центри обслуговування платників.

Користуйтесь електронними сервісами ДПС України та субсайтом «Територіальні органи ДПС у Дніпропетровській області».

 

Важлива інформація для платників!

Лівобережне управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області закликає максимально використовувати дистанційний формат спілкування

Здоров’я та безпека платників – головний пріоритет ДПС як соціально-відповідального державного органу. У зв’язку зі спалахом і розповсюдженням коронавірусу COVID-19 та попередженням інфікування і поширення вірусних інфекцій Державна податкова служба України наполегливо рекомендує  платникам утриматися від відвідування центрів обслуговування платників без нагальної потреби. Особливо якщо проблему, з якою ви збираєтеся звернутися до ЦОП, можливо вирішити дистанційно (онлайн або поштою).

Якщо ж причина звернення невідкладна і потребує обов’язкового відвідування ЦОП, просимо вас дотримуватись рекомендацій Міністерства охорони здоров’я України щодо зменшення впливу та передачі гострих респіраторних вірусних інфекцій:

за можливості користуватися захисною маскою та дезінфікуючими засобами;

не створювати скупчення людей у ЦОП. Пам’ятайте про необхідність дотримання безпечної відстані між людьми (щонайменше 1,5 метра);

уникайте контакту з усіма, хто має жар та кашель.

ВАЖЛИВО: якщо ви маєте симптоми ГРВІ (підвищена температура тіла, кашель, утруднене дихання тощо), нещодавно контактували з хворими на COVID-19 або перебували у країнах, у яких виявлено випадки зараження населення коронавірусом, просимо вас залишитися вдома та утриматися від відвідування ЦОП.

ДПС звертається з проханням зменшити надходження паперових документів та користуватись засобами електронного зв’язку та поштою.

За допомогою меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету платники податків мають можливість надіслати лист (запит, звернення тощо) до відповідного органу ДПС у форматі pdf (обмеження 2 МБ).

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою, а також через офіційний вебпортал ДПС.

Засобами Електронного кабінету також надано можливість заповнити, підписати КЕП та направити до ДПС:

облікову картку фізичної особи – платника податків, яка є заявою для реєстрації у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків;

заяву про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків;

заяву про реєстрацію реєстратора розрахункових операцій, книг обліку розрахункових операцій, розрахункових книжок;

заяву про включення неприбуткового підприємства (установи, організації) до Реєстру неприбуткових установ та організацій, внесення змін до цього Реєстру, витягу з Реєстру неприбуткових установ та організацій;

заяву про надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.

За допомогою Електронного кабінету можливо отримати результати надання адміністративних послуг, зокрема:

довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;

відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків;

копії реєстраційних посвідчень реєстраторів розрахункових операцій направляються на адресу електронної пошти заявника (оригінал можна буде отримати після закінчення карантину).

На період карантину режим роботи ЦОП змінюється з 10 год. 00 хв. до 16 год. 00 хв. з обідньою перервою та з технічними перервами для санітарної обробки щогодини на 10 – 15 хв., для невеликих ЦОП – з 10 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв. із технічними перервами для санітарної обробки щогодини на 10 – 15 хвилин.

Працівники Контакт-центу ДПС, які надають інформацію платникам податків з питань стану обробки електронної звітності та інших електронних сервісів за номером телефону 0 800 501 007 (напрям 0), будуть працювати на період карантину з 10 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв. у черговому режимі.

У разі виникнення питань щодо користування Електронним кабінетом платника слід звернутись до служби підтримки за телефоном 0 800 501 007 (напрямок 0) або за посиланням .

Заздалегідь просимо з розумінням поставитись до ситуації, що склалася, і просимо вибачення за можливі незручності! Будьте свідомими та зайвий раз не наражайте на небезпеку себе та оточення!


від 20.03.2020

УВАГА! ВВЕДЕНІ ВИМУШЕНІ ТИМЧАСОВІ free porn porno xhamster pornhub xvideos porno ЗАХОДИ ДЛЯ ВІДВІДУВАЧІВ 

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу СОVID-19» з метою запобігання поширенню на території України коронавірусу на всій території України з 12 березня до 03 квітня 2020 року установлено карантин.

ВВЕДЕНІ ВИМУШЕНІ ТИМЧАСОВІ ЗАХОДИ ДЛЯ ВІДВІДУВАЧІВ:

► з 17 березня 2020 року податкова припиняє проведення особистого прийому громадян;

► звернення громадян у вигляді сканкопій чи фотокопій письмових звернень з підписом заявника із зазначенням дати та місця податкова приймає засобами електронної пошти dp.zvern436@tax.gov.ua;

► запити на публічну інформацію податкова приймає засобами електронної пошти dn.publik436@tax.gov.ua або на офіційну скриньку dp.official@tax.gov.ua;

► не допускаються до приміщення ДПІ особи з ознаками інфекційних захворювань;

► обмежено кількість одночасного перебування людей в залах обслуговування до однієї людини та тільки у засобах особистого захисту;

► рекомендовано обмежити скупчення в закритих приміщеннях;

► біля місць надання консультацій відвідувачам забезпечено засоби індивідуальної гігієни (вологі серветки, звичайні серветки, антисептик для рук);

► розміщено кулери (баки з питною водою) з одноразовим посудом (стаканчики) для можливості частішого вживання питної води;

► проводиться он-лайн запис для відвідування ДПІ з метою вирішення термінових питань за допомогою електронних адрес поштових скриньок ДПІ, що додаються;

► для забезпечення мінімального контакту та отримання телефонних консультацій номери телефонів, які розміщені на субсайті «Територіальні органи ДПС у Дніпропетровській області», можливо дізнатись за посиланням dp.tax.gov.ua.

ПРОСИМО З РОЗУМІННЯМ ПОСТАВИТИСЯ ДО СИТУАЦІЇ, ЩО СКЛАЛАСЯ.

 

ПЕРЕЛІК ЕЛЕКТРОННИХ АДРЕС ПОШТОВИХ СКРИНЬОК ДПІ

З МЕТОЮ ЗДІЙСНЕННЯ ОН-ЛАЙН ЗАПИСУ ДЛЯ ВІДВІДУВАННЯ ПОДАТКОВИХ ІНСПЕКЦІЙ УПРАВЛІНЬ, ЯКІ УТВОРЕНІ НА ПРАВАХ ВІДОКРЕМЛЕНИХ ПІДРОЗДІЛІВ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДПС У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (ГУ ДПС)

Назва ЦОП

Електронна адреса поштової скриньки ДПІ

Правобережне управління ГУ ДПС
ЦОП Центральної ДПІ

dp.dpi5080.official@tax.gov.ua

ЦОП Чечелівської ДПІ

dp.dpi5081.official@tax.gov.ua

ЦОП Новокодацької ДПІ

dp.dpi5082.official@tax.gov.ua

Соборне управління ГУ ДПС
ЦОП Шевченківської ДПІ

dp.dpi462.official@tax.gov.ua

ЦОП Соборної ДПІ

dp.dpi463.official@tax.gov.ua

Лівобережне управління ГУ ДПС
ЦОП Лівобережної ДПІ

dp.dpi464.official@tax.gov.ua

ЦОП Амур-Нижньодніпровської ДПІ

dp.dpi461.official@tax.gov.ua

Дніпровсько-Новомосковське управління ГУ ДПС
ЦОП Дніпровської ДПІ

dp.dpi417.official@tax.gov.ua

ЦОП Новомосковської ДПІ

dp.dpi408.official@tax.gov.ua

ЦОП Магдалинівської ДПІ

dp.dpi420.official@tax.gov.ua

ЦОП Солонянської ДПІ

dp.dpi430.official@tax.gov.ua

Західно-Донбаське управління ГУ ДПС
ЦОП Павлоградської ДПІ

dp.dpi410.official@tax.gov.ua

ЦОП Тернівської ДПІ

dp.dpi413.official@tax.gov.ua

ЦОП Юр’ївської ДПІ

dp.dpi435.official@tax.gov.ua

ЦОП Першотравенської ДПІ

dp.dpi411.official@tax.gov.ua

ЦОП Васильківської ДПІ

dp.dpi415.official@tax.gov.ua

ЦОП Межівської ДПІ

dp.dpi421.official@tax.gov.ua

ЦОП Петропавлівської ДПІ

dp.dpi425.official@tax.gov.ua

ЦОП Покровської ДПІ

dp.dpi427.official@tax.gov.ua

Кам'янське управління ГУ ДПС
ЦОП Кам’янської ДПІ

dp.dpi5500.official@tax.gov.ua

ЦОП Вільногірської ДПІ

dp.dpi5581.official@tax.gov.ua

ЦОП Жовтоводської ДПІ

dp.dpi5582.official@tax.gov.ua

ЦОП Верхньодніпровської ДПІ

dp.dpi5583.official@tax.gov.ua

ЦОП Криничанської ДПІ

dp.dpi5584.official@tax.gov.ua

ЦОП Петриківської ДПІ

dp.dpi5585.official@tax.gov.ua

ЦОП П’ятихатської ДПІ

dp.dpi5586.official@tax.gov.ua

ЦОП Царичанської ДПІ

dp.dpi5587.official@tax.gov.ua

Криворізьке південне управління ГУ ДПС
ЦОП Криворізької південної ДПІ

dp.dpi482.official@tax.gov.ua

ЦОП Широківської ДПІ

dp.dpi434.official@tax.gov.ua

ЦОП Апостолівської ДПІ

dp.dpi414.official@tax.gov.ua

Криворізьке північне управління ГУ ДПС
ЦОП Криворізької північної ДПІ

dp.dpi483.official@tax.gov.ua

ЦОП Криворізької ДПІ

dp.dpi418.official@tax.gov.ua

ЦОП Софіївської ДПІ

dp.dpi431.official@tax.gov.ua

Нікопольське управління ГУ ДПС
ЦОП Нікопольської ДПІ

dp.dpi407.official@tax.gov.ua

ЦОП Марганецької ДПІ

dp.dpi406.official@tax.gov.ua

ЦОП ДПІ у м. Покрові

dp.dpi409.official@tax.gov.ua

ЦОП Томаківської ДПІ

dp.dpi432.official@tax.gov.ua


від 16.03.2020

Для переходу на спрощену систему оподаткування чи на іншу групу платника єдиного податку слід вчасно подати заяву

Лівобережне управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що 16 березня 2020 року є граничним терміном для подання заяви про перехід на спрощену систему оподаткування.

При цьому, до поданої заяви додається розрахунок доходу за попередній календарний рік.

Крім цього, 16 березня 2020 року є граничним терміном і для подання заяви про перехід на іншу групу платника єдиного податку.

Форми заяви про застосування спрощеної системи оподаткування та розрахунку доходу за попередній календарний рік затверджені наказом міністерства фінансів від 16.07.2019 року № 308.

Довідково: відповідно до пп. 298.1.4 п. 298.1 ст. 298 Податкового кодексу України суб'єкт господарювання, який є платником інших податків і зборів може прийняти рішення про перехід на спрощену систему оподаткування шляхом подання заяви до контролюючого органу не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу.

Такий суб'єкт господарювання може здійснити перехід на спрощену систему оподаткування один раз протягом календарного року.

Разом з тим, платник може самостійно перейти на сплату єдиного податку, встановленого для інших груп платників єдиного податку, шляхом подання заяви до контролюючого органу не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного кварталу. При цьому у платника єдиного податку третьої групи, який є платником податку на додану вартість, анулюється реєстрація платника податку на додану вартість у разі обрання ним першої або другої групи чи ставки єдиного податку, встановленої для третьої групи, яка включає податок на додану вартість до складу єдиного податку.

 

Запити та звернення до органів ДПС можна надіслати з приватної частини Електронного кабінету

У зв’язку зі спалахом та розповсюдженням коронавірусу COVID-19 та попередженням інфікування і поширення вірусних інфекцій Державна податкова служба України звертається з проханням зменшити надходження паперових документів та користуватись засобами електронного зв’язку, а саме Електронним кабінетом.

За допомогою меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету платники податків мають можливість надіслати лист (запит, звернення тощо) до відповідного органу ДПС у форматі pdf (обмеження 2 МБ).

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою, а також через офіційний вебпортал ДПС.

Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням електронного цифрового підпису (кваліфікованого електронного підпису), отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

У разі виникнення питань щодо користування Електронним кабінетом платника слід звернутись до служби підтримки за телефоном 0800501007 (напрямок 0) або за посиланням.

Відповідальність платника у разі відчуження майна, яке перебуває в податковій заставі без згоди контролюючого органу

Лівобережне управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу, що відчужувати майно, яке перебуває у податковій заставі, боржник може тільки за згодою контролюючого органу (п. 92.1 ст. 92 Податкового кодексу України (далі – ПКУ)).

При відчуженні або оренді (лізингу) майна, яке перебуває у податковій заставі, платник податків за згодою контролюючого органу зобов’язаний замінити його іншим майном такої самої або більшої вартості. Зменшення вартості заміненого майна допускається тільки за згодою контролюючого органу за умови часткового погашення податкового боргу (п. 92.2. ст. 92 ПКУ).

У разі ж здійснення операцій з майном, яке перебуває у податковій заставі, без попередньої згоди контролюючого органу платник податків несе відповідальність відповідно до закону, а саме:

- відповідно до п. 124.1 ст. 124 ПКУ відчуження платником податків майна, яке перебуває у податковій заставі, без попередньої згоди контролюючого органу, якщо отримання такої згоди є обов’язковим згідно з ПКУ, - тягне за собою накладення штрафу в розмірі вартості відчуженого майна;
- відповідно до ст. 94 ПКУ якщо платник податків порушує правила відчуження майна, що перебуває у податковій заставі, то контролюючий орган може застосувати адміністративний арешт майна;
- відповідно до ст. 388 Кримінального кодексу України за незаконні дії із заставним майном або майном, яке описано, до порушника застосовується кримінальна відповідальність.

 

Реалізація алкогольних напоїв та тютюнових виробів не за місцем фактичного розташування місця торгівлі, вказаного в ліцензії, суперечить вимогам чинного законодавства

Лівобережне управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу, що роздрібна торгівля алкогольними напоями (крім столових вин) або тютюновими виробами може здійснюватися суб'єктами господарювання всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій на роздрібну торгівлю.

У заяві про видачу ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями додатково зазначаються адреса місця торгівлі, перелік реєстраторів розрахункових операцій (книг обліку розрахункових операцій), які знаходяться у місці торгівлі, та дата початку їх обліку.

У заяві на видачу ліцензії на роздрібну торгівлю тютюновими виробами зазначається адреса місця торгівлі.

Крім цього у додатку до ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями суб'єктом господарювання зазначається адреса місця торгівлі і вказується перелік електронних контрольно-касових апаратів, які знаходяться у місці торгівлі та інформація про них.

Місце торгівлі - місце реалізації товарів, у тому числі на розлив, в одному торговому приміщенні (будівлі) за місцем його фактичного розташування, для тютюнових виробів та пива - без обмеження площі, для алкогольних напоїв, крім пива, - торговельною площею не менше 20 кв. метрів, обладнане реєстраторами розрахункових операцій (незалежно від їх кількості) або де є книги обліку розрахункових операцій (незалежно від їх кількості), в яких фіксується виручка від продажу алкогольних напоїв та тютюнових виробів незалежно від того, чи оформляється через них продаж інших товарів.
Зазначені вимоги встановлені Законом України від 19.12.95 № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального».

Отже, роздрібна торгівля алкогольними напоями та тютюновими виробами повинна здійснюватися відповідно до отриманих ліцензій на роздрібну торгівлю, які, зокрема, передбачають наявність відповідних місць торгівлі для здійснення реалізації цих товарів (у тому числі на розлив), в одному торговому приміщенні (будівлі) за місцем його фактичного розташування.


від 20.02.2020

ДПС запустила пілотний проєкт «Перелік транспортних засобів, що переміщують пальне або спирт»

Лівобережне управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що з метою запровадження нових електронних сервісів Державна податкова служба України запустила пілотний проєкт електронного сервісу «Перелік транспортних засобів, що переміщують пальне або спирт етиловий».

За допомогою цього електронного сервісу не лише співробітники уповноважених органів державної влади, але й пересічні громадяни зможуть перевіряти, чи законно транспортні засоби перевізників здійснюють переміщення пального або спирту етилового.

«Наш новий сервіс дозволяє об’єднати реальні зусилля громадськості та органів державної влади навколо нагальної проблеми подолання схем нелегального обігу пального та спирту. Це у свою чергу дозволить забезпечити додаткові надходження до бюджету, а також стимулюватиме розвиток чесного підприємництва», – прокоментував запуск нового сервісу Голова ДПС Сергій Верланов.

На сьогодні електронний сервіс «Перелік транспортних засобів, що переміщують пальне або спирт етиловий» працює у тестовому режимі. Ознайомитися з його роботою можна за посиланням .

Свої пропозиції щодо покращення та вдосконалення сервісу просимо надсилати на електронну адресу tax.excise@tax.gov.ua.

Раніше ДПС за підтримки Міністерства фінансів України також запустила пілотний проєкт електронного сервісу «Пошук акцизної марки».

 

Довідку про суми виплачених доходів та утриманих податків можна отримати в Електронному кабінеті

Лівобережне управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області інформує, триває період подання декларацій державними службовцями та особами, уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого самоврядування. І традиційно у ці дні зростає кількість користувачів Електронного кабінету. Сервіс дозволяє оперативно та у будь-який час отримати відомості про суми виплачених доходів та утриманих податків, необхідні для заповнення декларації. Лише за останні три дні ДПС надано понад 32 тис. відповідей на запити про доходи громадян.

Щоб скористатися послугою «Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків», користувачу необхідно мати кваліфікований електронний підпис. Запит на отримання такої інформації надсилається у приватній частині Електронного кабінету, вхід до якої здійснюється саме за допомогою такого електронного підпису.

Скористатися цією послугою можуть державні службовці або члени їх сімей при поданні щорічної декларації особами, уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

Відомості про отримані доходи також можна отримати у паперовому вигляді. Для цього необхідно звернутися до контролюючого органу. Звертаємо увагу, що 10 лютого був останнім днем подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, а також сум утриманого з них податку, відповідно до якого здійснюється накопичення інформації про доходи громадян в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків. Згідно з Регламентом комп’ютерної обробки податкової звітності в контролюючих органах протягом дев’яти робочих днів після граничного строку подання звіту здійснюється обробка таких відомостей, тобто останній день обробки звітності – 21 лютого 2020 року.

Отже, вже з 22 лютого цього року громадяни, які зареєстровані у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, можуть отримати відомості про свої доходи за 2019 рік.

 

Сума, сплачена роботодавцем за договором добровільного медичного страхування на користь працівника, включається до його доходу

Лівобережне управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу, що до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) включається, зокрема, сума пенсійних внесків у межах недержавного пенсійного забезпечення відповідно до закону, страхових платежів (страхових внесків, страхових премій), у тому числі, за договорами добровільного медичного страхування та за договором страхування додаткової пенсії, внесків на пенсійні вклади, внесків до фонду банківського управління, сплачена будь-якою особою – резидентом за платника ПДФО чи на його користь, крім сум, що сплачуються роботодавцем – резидентом за свій рахунок за договорами недержавного пенсійного забезпечення платника ПДФО, якщо така сума не перевищує 15 відсотків нарахованої цим роботодавцем суми заробітної плати платнику ПДФО протягом кожного звітного податкового місяця, за який сплачується пенсійний внесок, внесків до фондів банківського управління, але не більш як 2,5 розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом про Державний бюджет України на відповідний рік, у розрахунку за місяць за сукупністю таких внесків.

Норми встановлені п.п. «в» п.п. 164.2.16 п. 164.2 ст. 164 Податкового кодексу України.

 

Основні випадки обов’язкового подання податкової декларації про майновий стан і доходи

Лівобережне управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу, що продовжується деклараційна кампанія 2020.

Обов’язок подання податкової декларації про майновий стан і доходи у 2020 році виникає у фізичних осіб у випадках отримання доходів протягом 2019 року, а саме:

► від підприємницької діяльності (на загальній системі оподаткування) (п. 177.5 ст. 177 Податкового кодексу України (далі – ПКУ));
► від провадження незалежної професійної діяльності (п. 178.4 ст. 178 ПКУ);
► від особи, яка не є податковим агентом (п.п. 168.2.1 п. 168.2 ст. 168 ПКУ);
► від надання майна в лізинг, оренду або суборенду (строкове володіння та/або користування), якщо орендар є фізичною особою, яка не є суб’єктом господарювання (п.п. 164.2.5 п. 164.2 ст. 164 та п.п. 170.1.5 п. 170.1 ст. 170 ПКУ);
► від операцій з майном відповідно до статей 172 – 173 ПКУ (відчуження майна) (п.п. 164.2.4 п. 164.2 ст. 164 ПКУ);
► від операцій з інвестиційними активами (п.п. 17.2.1 п. 170.2 ст. 170 ПКУ);
► з іноземних джерел (п.п. 168.2.1 п. 168.2 ст. 168 та п.п. 170.11.1 п. 170.1 ст. 170 ПКУ);
► від успадкування чи отримання в дарунок коштів, майна, майнових або немайнових прав від осіб, які не є членами сім’ї першого та другого ступеня споріднення (п. 174.3 ст. 174 ПКУ);
► від відчуження рухомого майна за ухвалою суду, згідно з якою прийнято рішення про зміну власника та перехід права власності на рухоме майно (п. 173.4 ст. 173 ПКУ);
► від відчуження нерухомого майна за рішенням суду про зміну власника та перехід права власності на нерухоме майно (п. 172.5 ст. 172 ПКУ);
► у вигляді основної суми боргу (кредиту), прощеного (анульованого) кредитором у разі якщо його сума перевищує 25 відсотків однієї мінімальної заробітної плати (у розрахунку на рік), встановленої на 01 січня звітного податкового року, у 2019 – 1 043,25 грн*(п.п. «д» п.п. 164.2.17 п. 164.2 ст. 164 ПКУ);
► у вигляді суми заборгованості, за якою минув строк позовної давності у сумі, що перевищує 50 відсотків місячного прожиткового мінімуму, діючого для працездатної особи станом на 1 січня звітного податкового року, у 2019 – 960,50 грн** (п.п. 164.2.7 п. 164.2 ст. 164 ПКУ);
► у вигляді благодійної допомоги у сумі, що перевищує 500 розмірів мінімальної заробітної плати. У 2019 – 2 086 500,00 грн* (п.п. «б» п.п. 170.7.8 п. 170.7 ст. 170 ПКУ);
► у вигляді цільової благодійної допомоги, не використаної та не поверненої благодійнику в строки, визначені законодавством (п.п. 170.7.5 п. 170.7 ст. 170 ПКУ);
► у вигляді нецільової благодійної допомоги, якщо загальна сума такої допомоги перевищує у 2019 році 2690 грн** (п.п. 170.7.3 п. 170.7 ст. 170 ПКУ);
► від продажу власної продукції тваринництва, якщо сума доходу сукупно за рік перевищує 50 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року. У 2019 – 208 650 грн* (п.п. 165.1.24 п. 165.1 ст. 165 ПКУ);
► від продажу власної сільськогосподарської продукції у разі якщо розмір земельних ділянок перевищує 2 га (п.п. 165.1.24 п. 165.1 ст. 165 ПКУ);
► суми винагород та інших виплат, нарахованих (виплачених) відповідно до умов цивільно-правового договору при отриманні зазначених доходів від фізичних осіб – платників єдиного податку четвертої групи (п.п. 164.2.2 п. 164.2 ст. 164 ПКУ);
► з джерелом їх походження в Україні та іноземні доходи, що отримуються іноземцем, який у звітному (податковому) році набув статусу резидента України (п.п. 170.10.4 п. 170.10 ст. 170 ПКУ);
► інші доходи, крім зазначених у статті 165 ПКУ (п.п. 164.2.20 п. 164.2 ст. 164 ПКУ).

Довідково:
* мінімальна заробітна плата, встановлена на 01 січня 2019 року – 4 173 гривня;
** місячний прожитковий мінімум, діючий для працездатної особи станом на 01 січня 2019 року – 1 921 гривня.

 

При самостійному виправленні помилок у звіті щодо сум нарахованого єдиного внеску передбачена відповідальність

Лівобережне управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області інформує, що страхувальники – це роботодавці, та інші особи, які відповідно до Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 2464) зобов’язані сплачувати єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок). Норми встановлені пунктом 10 частини 1 ст. 1 Закону № 2464.

Відповідно до частини 11 ст. 9 Закону № 2464 у разі несвоєчасної або не в повному обсязі сплати єдиного внеску до платника застосовуються фінансові санкції, передбачені Законом № 2464, а посадові особи, винні в порушенні законодавства про збір та ведення обліку єдиного внеску, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову або кримінальну відповідальність згідно із законом.

Пунктами 3 та 5 частини 11 ст. 25 Закону № 2464 передбачено відповідальність зокрема, за донарахування контролюючим органом або платником своєчасно не нарахованого єдиного внеску у вигляді штрафу у розмірі 10 відсотків зазначеної суми за кожний повний або неповний звітний період, за який донараховано таку суму, але не більш як 50 відсотків суми донарахованого єдиного внеску.

За неналежне ведення бухгалтерської документації, на підставі якої нараховується єдиний внесок, накладається штраф у розмірі від восьми до п’ятнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Частиною 1 ст. 26 Закону № 2464 визначено, що посадові особи платників єдиного внеску несуть адміністративну відповідальність:

► за порушення порядку нарахування, обчислення і строків сплати єдиного внеску;
► неподання, несвоєчасне подання, подання не за встановленою формою звітності щодо єдиного внеску;
► подання недостовірних відомостей, що використовуються в Державному реєстрі загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі – Державний реєстр), інших відомостей, передбачених Законом № 2464.

У відповідності до ст. 165¹ Кодексу України про адміністративні правопорушення від 07 грудня 1984 року № 8073-Х із змінами та доповненнями (далі – КУпАП) за порушення порядку нарахування єдиного внеску, страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, неподання, несвоєчасне подання, подання не за встановленою формою звітності щодо єдиного внеску, страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування або подання недостовірних відомостей, що використовуються в Державному реєстрі, – на посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності, фізичну особу – підприємця (далі – ФОП) або особу, яка забезпечує себе роботою самостійно, накладається штраф від тридцяти до сорока неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Ті самі дії, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за одне із правопорушень, зазначених у частині першій ст. 165¹ КУпАП, – тягнуть за собою накладення штрафу на посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності, ФОП або особу, яка забезпечує себе роботою самостійно, від сорока до п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Comments are closed.