Офіційний веб-портал Амур-Нижньодніпровської районної у місті Дніпрі ради


Підготовка рішень опікунської ради з питань захисту прав повнолітніх осіб, які за станом здоров’я не можуть самостійно здійснювати свої права та виконувати обов’язки

АМУР-НИЖНЬОДНІПРОВСЬКА РАЙОННА У МІСТІ ДНІПРІ РАДА
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
Підготовка рішень опікунської ради з питань захисту прав повнолітніх осіб, які за станом здоров’я не можуть самостійно здійснювати свої права та виконувати обов’язки
1. Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги
1.1 Найменування Юридичний сектор Амур-Нижньодніпровської районної у місті Дніпрі ради
1.2. Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги 49023, м. Дніпро, просп. Мануйлівський, 31, каб. 8
1.3. Режим роботи Пн-чт – 8:00 – 17:00; Пт - 8:00 – 15:45;
Перерва 12:00 – 12:45; Вихідний – субота та неділя
1.4. Телефон для довідок,
адреса електронної пошти та веб-сайт
(0562)-720-90-28, 720-90-29
E-mail: office@andrada.gov.ua
http://andrada.gov.ua
2. Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги
2.1 Закони України Цивільний кодекс України, Правила опіки та піклування, затверджені наказом державного комітету України у справах сім’ї та молоді, Міністерства освіти України, Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства праці та соціальної політики України від 26.05.1999р. № 34/166/131/88
3. Умови отримання адміністративної послуги
3.1. Підстава для одержання адміністративної послуги Звернення громадянина, який може виконувати обов’язки опікуна або піклувальника з повною цивільною дієздатністю
3.2. Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них 1.Заява від особи про розгляд його кандидатури у якості опікуна (піклувальника)
2.Довідка про склад сім’ї зареєстрованих у житлі, де мешкає особа, що потребує опіки (піклування). У разі окремого проживання кандидата в опікуни (піклування), додаткова довідка з його місця проживання.
3. Акт обстеження соціально-побутових умов проживання особи, над якою встановлюється опіка (піклування).
4.Довідки про стан здоров’я особи, над якою встановлюється опіка (піклування), довідка про інвалідність.
5.Довідка з медичного закладу, якщо особа над якою встановлюється опіка (піклування) перебуває в лікарні.
6.Довідка про стан здоров’я кандидата в опікуни (піклувальники) :
від нарколога із зазначенням, що не перебуває на обліку;
від психіатра із зазначенням, що не перебуває на обліку;
від терапевта із зазначенням, що за станом здоров’я може здійснювати функції опікуна (піклувальника)
7.Характеристика кандидата в опікуни (піклувальники) з місця роботи чи проживання.
8.Довідка про доходи заробітну плату, пенсію, кандидата в опікуни (піклувальники), за останні шість місяців.
9.У разі наявності документи, що підтверджують за підопічним право власності на житло чи майно.
10.Рішення суду або ухвала суду про відкриття провадження по заяві опікуна (піклувальника) визнання особи недієздатною (обмежено дієздатною).
11.Документи, що підтверджують родинний зв'язок з підопічним.
12.Паспорти та ідентифікаційні номери заявника та особи, що потребує опіки ( піклування).У разі потреби опікунська рада залишає за собою право вимагати додаткові документи, які не передбачені переліком, з метою докладного вивчення питання.
3.3. Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги Документи подаються особисто за адресою : просп. Мануйлівський, 31, каб. 8
3.4. Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги Послуга надається безоплатно
4. Строк надання адміністративної послуги Питання розглядається на першому засіданні виконавчого комітету районної у місті ради після надання відповідних документів
5. Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги Якщо надані документи не відповідають вимогам чинного законодавства
6. Результат надання адміністративної послуги Отримання рішення виконкому про можливість встановлення опіки та призначення опікуна у разі визнання особи недієздатною (обмежено дієздатною)
7. Способи отримання відповіді (результату) Особисто

 

sex hatları bedava bonus veren bahis siteleri mersin escort adana escort mersin escort adana escort eryaman escort odessa escort ixxx fal hatları lupoporno milf porno xnxx gangbang

АМУР-НИЖНЬОДНІПРОВСЬКА РАЙОННА У МІСТІ ДНІПРІ РАДА
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
Підготовка рішень опікунської ради з питань захисту прав повнолітніх осіб, які за станом здоров’я не можуть самостійно здійснювати свої права та виконувати обов’язки
Етапи надання послуги Відповідальна посадова особа Структурні підрозділи Термін виконання етапів
1. Приймання та реєстрація заяви та комплекту документів Секретар опікунської ради Юридичний сектор В день надходження документів
2. Розгляд комплекту документів, перевірка укомплектованості пакету документів та відповідність їх вимогам законодавчих актів Секретар опікунської ради Юридичний сектор один робочий день
3. Проведення засідання опікунської ради та прийняття рішення про можливість встановлення опіки чи піклування та призначення опікуна (або про відмову) Члени опікунської ради опікунська рада Амур-Нижньодніпровської районної у місті ради один робочий день
4. Підготовка проекту рішення Амур-Нижньодніпровської районної у місті ради про можливість встановлення опіки чи піклування та призначення опікуна чи піклувальника Секретар опікунської ради Юридичний сектор один робочий день
5. Прийняття рішення про можливість встановлення опіки чи піклування та призначення опікуна чи піклувальника
(або про відмову) на засіданні виконкому Амур-Нижньодніпровської районної у місті ради
заступник голови опікунської ради Виконком
Амур-Нижньодніпровської районної у місті ради
один робочий день
6. Надання, належним чином завірену копію рішення виконкому районної у місті ради Секретар опікунської ради Юридичний сектор Не пізніше 10-ти робочих днів після підписання головою районної у місті ради рішення

 

Comments are closed.