Офіційний веб-портал Амур-Нижньодніпровської районної у місті Дніпрі ради

Влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, до державних закладів

АМУР-НИЖНЬОДНІПРОВСЬКА РАЙОННА У МІСТІ ДНІПРІ РАДА
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
Влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, до державних закладів
1. Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги
1.1 Найменування Управління-служба у справах дітей Амур-Нижньодніпровської районної у місті Дніпрі ради
1.2. Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги 49023, м. Дніпро, пр. Мануйлівський, 31, каб. 21
1.3. Режим роботи Пн-чт – 9:00 – 18:00, Пт - 9:00 – 16:45
Перерва 13:00 – 13:45
Прийомні дні: кожний робочий день
Вихідний – субота та неділя
1.4. Телефон для довідок,
адреса електронної пошти та веб-сайт
(0562)-23-05-14, 23-05-13, 23-04-43
E-mail:office@andrada.gov.ua,
http://andrada.gov.ua, nepovnolitni@ua.fm
2. Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги
2.1 Закони України Сімейний кодекс України; Цивільний кодекс України; Конвенція про права дитини, ратифікована постановою Верховної ради від №789-ХІІ від 27.02.1991; Закон України “Про охорону дитинства” від 26.04.2001 № 2402 — III; Закон України “Про забезпечення організаційно — правових умов соціального захисту дітей — сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування від 13.01.2005 № 2342 - IV; Закон України “ Про соціальні послуги” від 19.06.2003 № 966 -IV; Закон України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо органів і служб у справах неповноліитніх та спеціальних установ для неповнолітніх від 07.02.2007 № 609 — V
2.2 Акти Кабінету Міністрів України Постанова Кабінету Міністрів України “Питання діяльності органів опіки та піклування, пов`язаної із захистом прав дитини” від 24.09.2008 № 866
2.3 Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування Наказ «Про затвердження Положення про дитячі будинки і загальноосвітні школи – інтернати для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування» від 10.09.2012 №995/557
3. Умови отримання адміністративної послуги
3.1. Підстава для одержання адміністративної послуги Повідомлення про дитину, залишену без батьківського піклування, направлене поштою або надане безпосередньо
3.2. Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них 1) повідомлення про залишену без батьківського піклування дитину.
2) акт про дитину, підкинуту, знайдену, доставлену, покинуту в пологовому будинку, іншому закладі охорони здоров’я або яких відмовилися забрати з цих закладів батьки, або інші родичі.
3) свідоцтво про народження дитини;
4) висновок про стан здоров’я, фізичний та розумовий розвиток дитини;
5) довідка (атестата) про освіту або висновок про рівень розвитку дитини;
6) документи, що підтверджують статус дитини (документи про батьків або осіб, що їх замінюють: копії свідоцтва про смерть, вироку або рішення суду, довідки про хворобу, розшук батьків та інших документів, що підтверджують відсутність батьків або неможливість виховання ними своїх дітей, тощо);
7) опис майна, в тому числі житла дитини, та відомості про осіб, що відповідають за його збереження;
8) довідка про братів і сестер дитини та їх місце перебування (у разі їх наявності);
9) пенсійне посвідчення на дітей, що одержують пенсію, копії ухвали суду про стягнення аліментів;
3.3. Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги Документи надаються за адресою: м. Дніпро, пр. Мануйлівський, 31, каб. 21.
3.4. Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги Послуга надається безоплатно.
4. Строк надання адміністративної послуги Рішення приймається на першому засіданні районної у місті ради після перевірки, що проводиться протягом одного місяця.
5. Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги Виявлення факту порушення прав дитини.
Недостовірні дані.
Подані не всі необхідні документи.
6. Результат надання адміністративної послуги Копія рішення виконкому районної у місті ради про влаштування дитини до державного закладу
7. Способи отримання відповіді (результату) Особисто під розписку, або направляється поштою

 

АМУР-НИЖНЬОДНІПРОВСЬКА РАЙОННА У МІСТІ ДНІПРІ РАДА
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
Влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, до державних закладів
Етапи надання послуги Відповідальна посадова особа Структурні підрозділи Термін виконання етапів
1. Приймання та реєстрація повідомлення та відповідних документів головний спеціаліст управління-служба у справах дітей в день надходження повідомлення
2. Зібрання відомостей про залишену дитину та відомостей про батьків та інших родичів начальник відділу, головний спеціаліст управління-служба у справах дітей протягом 10 днів, можливо продовження, але не більш ніж на 25 днів
3. Складання акту обстеження умов перебування дитини головний спеціаліст управління-служба у справах дітей протягом 10 днів, можливо продовження, але не більш ніж на 25 днів
4. Збір документів, що засвідчують обставини за яких, дитина залишилася без батьківського піклування начальник відділу, головний спеціаліст управління-служба у справах дітей протягом 2 місяців
5. Підготовка проекту рішення виконкому районної у місті ради «Про влаштування дитини до державного закладу» начальник, начальник відділу, головний спеціаліст управління-служба у справах дітей один робочий день
6. Прийняття рішення виконкому районної у місті ради «Про влаштування дитини до державного закладу» голова, члени виконкому виконком Амур-Нижньодніпровської районної у місті ради один робочий день
7. Надання належним чином завіреної копії рішення виконкому районної у місті ради та відповідного пакету документів на дитину начальник відділу, головний спеціаліст управління-служба у справах дітей не пізніше наступного робочого дня після підписання

Комментарии закрыты.